חיפוש
  • עדי סלמור

טיפוסים מאתרי הכרויות – דיווח מהשטח. ברור שזה קשור לתוכן במדיה הדיגיטלית. כנסו כנסו.



באתרי היכרויות ובחיים עצמם אנחנו מוקפים בטיפוסים מסוגים שונים.

עמית למשל. עמית יודע למצוא אותך, להתעקש שתצאי אתו לדייט. הנטייה הראשונית יכולה להיות "לדפדף" אחד כזה אבל לפעמים משהו בו תופס אותך ובסוף אתם חוגגים חתונת כסף ושושלת של צאצאים מובחרים.

אסף, לעומת זאת, הוא הטיפוס שיחכה שתביעי בו עניין. הוא יציע את מה שיש לו ויעשה עלייך רושם בצורה מעניינת, אינטלגנטית, כזו המושכת את העין ואת הלב. הוא לא ירדוף אחרייך אבל בהחלט יבהיר שהרווח יהיה כולו שלך אם תפני אליו מעט תשומת לב.

פוסט בפייסבוק הוא כמו עמית. הוא צץ לכם בפיד, מושך תשומת לב. אולי תחליטו לא להתייחס אליו אבל אם משהו בו תופס את תשומת הלב שלכם אולי תמשיכו לעקוב אחריו גם להבא (חתונת הכסף וכו'). על כן, אם אתם בעלי הפוסט תרצו שהוא יכיל טקסט קצר ומושך לקריאה, יעשה שימוש בשפה המקובלת בפייסבוק, יעביר את הרוח הרצויה לכם במינימום "חפירות". מה לא עושים בשביל שושלת צאצאים מובחרים.

תוכן של בלוג הוא כמו אסף. הוא יהיה בסגנון אישי יותר, סביב נושא מסוים, לא ארוך מדי ולא קצר מדי. הוא יציע לכם נושא מעניין לקרוא עליו ובהחלט יתכן שתבחרו להמשיך ולעקוב אחרי נושאים נוספים שהוא יציע גם בהמשך, אם הוא מצא חן בעינכם.

ואפשר כמובן גם לעשות שלישיה עם עמית ואסף ולצרף לפוסט קישור לבלוג.

ומה יוצא לכם מכל הטוב הזה? שיווק אפקטיבי והפיכתו למכירה.

בעזרת האמצעים השונים, אם הקפדתם לעשות בהם שימוש בתבונה, משכתם את תשומת לבו של הגולש, הלקוח הפוטנציאלי שלכם, ועכשיו הוא מקשיב למה שיש לכם להגיד/להסביר/למכור.

על טיפוסים מעניינים נוספים – בהמשך.


0 צפיות

 עדי סלמור, ערכתי את מדור הספרים במגזין "את" וב"אטמוספירה" (המגזין של אל על), עורכת בהוצאת פרדס, מרצה על נושאים ספרותיים, עורכת מנוסה - תכנים מגזיניים, ספרותיים ודיגיטליים, כותבת ועורכת לשון.
בעלת תואר ראשון במדעי המדינה (האוניברסיטה העברית בירושלים) ותואר שני בספרות עברית (אוניברסיטת בן גוריון בנגב).

  • Facebook - Grey Circle
  • G+ - Grey Circle

© Adi Salmor (2017)  |  Designed by BestSite

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now