חיפוש
  • עדי סלמור

"רונן ברגמן עובר לעבוד במחלקת השיווק של ידיעות אחרונות". כותרת אפשרית?


אם להתחיל בתשובה לשאלה שבכותרת: לא. לא עובר ולא אפשרי.

נתקלתי במודעות דרושים רבות שבהן מחפשים אנשי תוכן. ניסוח נפוץ הוא כזה המתאר משרה הכוללת כתיבה ועריכה של תוכן, קידום התוכן ברשתות החברתיות ולעיתים גם ניתוח סטטיסטי שלו וכדומה.

הדבר דומה לכך שעיתונאי יעבוד במחלקת השיווק של העיתון. ברור שהוא צריך לדעת מי קהל היעד של העיתון, באיזה סגנון לכתוב וכו' אבל כתיבה היא מקצוע שונה מניהול וקידום תוכן. אלו הם מקצועות חשובים, בלעדיהם הכתיבה תהיה למגירה בלבד ולא תגיע לקהל היעד הרצוי, אך הם שונים במהותם ממקצוע הכתיבה והעריכה.

אני מתעקשת לעסוק בכתיבה ועריכה בלבד. מקצוע שעמלתי קשה ללמוד ולתרגל שנים רבות. מסתבר שכותבים ועורכים הם אנשים עקשניים מאוד.

צילום: דנה קופל



7 צפיות

 עדי סלמור, ערכתי את מדור הספרים במגזין "את" וב"אטמוספירה" (המגזין של אל על), עורכת בהוצאת פרדס, מרצה על נושאים ספרותיים, עורכת מנוסה - תכנים מגזיניים, ספרותיים ודיגיטליים, כותבת ועורכת לשון.
בעלת תואר ראשון במדעי המדינה (האוניברסיטה העברית בירושלים) ותואר שני בספרות עברית (אוניברסיטת בן גוריון בנגב).

  • Facebook - Grey Circle
  • G+ - Grey Circle

© Adi Salmor (2017)  |  Designed by BestSite

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now